УВАГА! ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ: надалі завдання для дистанційного навчання та додаткова інформація стосовно уроків онлайн буде повідомлятися у класній групі у вайбері
12 – 15 травня
- Українська мова:
- Тема: РМ Створення тексту. Як створити текст: тема, ідея, побудова
- Переглянути відеоурок 1 Всеукраїнської школи онлайн Створення тексту та відеоурок 2 Як створити текст
- Враховуючи поради, прослухані на відеоуроках, написати твір на одну з тем (тему виберіть у підручнику із вправи 514 або із вправи 517 – сторінки відповідно 241 і 242)
- Українська література:
- Тема: Роман Пантелеймона Куліша “Чорна рада”
- Для узагальнення та поглиблення матеріалу перегляньте відеоуроки Всеукраїнської школи онлайн: «Чорна рада» П. Куліша – перший історичний роман-хроніка (Тиж.5:ПТ), Динамічний інтригуючий сюжет роману П. Куліша «Чорна рада» (Тиж.6:ВТ) та Загальнолюдські риси ініціативності у романі “Чорна рада” (Тиж. 6: ПТ)
- Написати творчу роботу на тему: Чи актуальні сьогодні проблеми, порушені автором у романі “Чорна рада?”
- Зарубіжна література:
- Тема: Крістіне Нестлінгер ”Маргаритко, моя квітко”
- Перегляньте буктрейлер ”Маргаритко, моя квітко” К. Нестлінгер
- Прочитайте трилогію “Маргаритко, моя квітко” або за посиланням
- Перегляньте експрес-урок за темою “Маргаритко, моя квітко”
- Напишіть лист одному з героїв цієї трилогії (роздум, відгук)
04 – 08 травня
- Завдання з української мови:
- Тема: Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності.
- Опрацювати теоретичний матеріал підручника, що розміщений у параграфах 33 – 35 (с. 188 – 200). Складіть опорний конспект (у будь-якій формі – табличка, схема, звичайний конспект, тези тощо)
- Дайте відповіді на запитання і завдання для самоперевірки (с. 200 у вашому підручнику)
- Краще зрозуміти тему вам допоможе відео 1 та відео 2
- Завдання з української літератури
- Тема: Життя і творчість Пантелеймона Куліша. Роман “Чорна рада”
- Краще зрозуміти тему вам допоможуть відео: “Онлайн-курс з підготовки до ЗНО. Лайфхаки з української літератури”, експрес – урок “П. Куліш “Чорна рада”, фільм “Чорна рада”
- Прочитати матеріал підручника на стор. 250 – 288.
- Прочитати і законспектувати статтю на с. 288 – 290 (завд. 5)
- Виконати завд. 6 – письмово, завд. 7 – усно (с. 290)
- Завдання із зарубіжної літератури:,
- Тема: Ерік Вольф Сігел “Історія одного кохання”
- Прочитати у підручнику статтю про Еріка Сігела АБО знайти матеріал про письменника в інтернеті. Зробити записи у зошити
- Прочитати повість або переглянути фільм “Історія одного кохання”
- Краще зрозуміти тему вам допоможе: експрес-урок та радіовистава ” Історія кохання”
- Завдання: Напишіть невеликий есе (твір) “Мої роздуми над змістом твору “Історія одного кохання…”
21 – 24 квітня
- Завдання з української мови:
- Тема: Узагальнення вивченого про складне речення з різними видами зв*язку.
- Переглянути відеоурок. Доповніть схему, яку ви складали на одному з попередніх уроків. Якщо щось залишиться незрозумілим, пишіть мені у вайбер або телефонуйте для індивідуальної консультації.
- Прослухайте і запишіть у зошити аудіодиктант “Гроза над морем” (дата – той день, коли ви пишете диктант)
- Завдання з української літератури:
- Продовжуємо переглядати уроки з української літератури Всеукраїнської школи онлайн. Конспектуємо в зошит.
- На сьогодні ви уже повинні були переглянути уроки: “Жіночі долі у творчості Тараса Шевченка”, “Риси автобіографізму в образі ліричного героя поезій Шевченка, ностальгія за ідилією родинного життя”, “Лірика Шевченка періоду арешту, заслання і після повернення з нього”
- Ви повинні прочитати із “Кобзаря” усі твори, про які згадується у цих відеоуроках та у ваших підручниках. Якщо хтось не має змоги переглянути уроки в ютубі, опрацюйте матеріал підручника (с. 228 – 243)
- Завдання із зарубіжної літератури
- Тема: Рей Дуглас Бредбері. “451 градус за Фаренгейтом”
- Прочитати “451 градус за Фаренгейтом” (уривки в підручнику на с. 277 – 294) або прослухати аудіокнигу (ч. 1), част. 2
- Матеріал у підручнику на с. 273 – 298.
- Краще зрозуміти матеріал вам допоможуть: експрес-урок, презентація життя та творчості Рея Бредбері, відео “Фантастичнийсвіт Рея Бредбері“, відеоурок у 9 класі, фільм за твором “451 градус за Фаренгейтом”
- Дати письмову відповідь на запитання 1 – 4 (с. 298 у підручнику)
Увага! Усі бажаючі можуть пройти пробне ЗНО з украінськоі мови та літератури за посиланнями: завдання – відповіді
06 – 10 квітня
- Зарубіжна література. Завдання на 06 – 17 квітня:
- Тема: Михайло Булгаков. Булгаков і Украіна. “Собаче серце”
- Переглянути експрес-урок
- Дати письмову відповідь на запитання: Що поєднує Михайла Булгакова з Україною?
- Прочитати повість або переглянути фільм за твором “Собаче серце”
- Написати підсумковий твір-роздум “Що означає – бути людиною?” (ваші роздуми над питаннями: Чи достатньо розмовляти і ходити на двох ногах, щоб бути людиною? Чому Шариков так і не став людиною? Чи можна Швондера вважати справжньою людиною? Хто з героїв повісті є взірцем людяності?)
Біологія 9 клас Параграф 35-36. Хімія: 9 клас Параграф 33-34
Завдання для 9 класу із української мови:
Тема: Складне речення з різними видами зв’язку (параграф 29 – 32). У зошит накреслити схему-узагальнення.
Виконати вправи: 360, 361, 362, 363, 365,366.
Повторити: правопис прислівників (у довіднику або з інтернету), вик. впр. 368
Завдання з української літератури для 9 класу (17-27.03):
Напам’ять вивчити всі уривки та вірші за списком, який я давала.
Прочитати с. 192 – 238 у підручнику, із “Кобзаря” прочитати: поеми “Гайдамаки”, “Кавказ”, “Сон ( “У всякого своя доля”)”, “І мертвим, і живим…”, “Катерина” , “Наймичка”, “Тополя”
Письмово відповісти на запитання с. 208 – 209, 216 -217, 227 – 229
- Краще зрозуміти тему вам допоможе матеріал за посиланнями:
- “Обличчя української історії”
- “Таємниці генія Шевченка”
- Фільм “Наймичка”
- “Тополя”
- “Переяславський Заповіт”
- Художній фільм “Сон”
Завдання із зарубіжної літератури для 9 класу (17-27.03):
Бернард Шоу “Пігмаліон” с.253 – 270.
Відповідати на запит. с 270 – 271 (письмово у зошит, 1 – 4 рівень)
Написати твір-роздум на одну з тем с. 271
Переглянути фільми “Моя чарівна леді” та “Квіти від Лізи”
Завдання на 23 – 27 березня:
- Англійська мова – Впр.2a,b,c. с.182(письмово). Впр.3 с.184 (вивчити) Впр. 4 с.185(письмово). Впр.6 с.186(письмово)
- Історія України – Переглянути відеоджерела та виконати завдання до кожного: відео 1. Завдання: Заповнити в зошиті таблицю “Особливості соціально – економічного розвитку Західної України”.
- Скласти 10 запитань у зошиті за поданим відеоджерелом: відео 2
- Креслення – “§” 35 Читання складальних кресень
- Трудове навчання – “§” 10 Проектування майбутньої професійної діяльності
- Географія – Повторити “§” 38. Писмово виконати завдання 5 на сторінці 184. Опрацювати “§” 39. Підготувати усні відповіді на запитання 1-3, а письмово виконати завдання 4 на сторінці 191.
- Основи правознавства – Виконати тестові завдання с.170. Прочитати “§” 24
- Інформатика – “§” 9.1 с. 246 контрольні запитання (1-6)
- Фізика – “§” 33, 34 опрацювати. Впр.33 (1;5), 34(2)
- Біологія – Вивчити “§” 31,32, в зошиті с.34-35
- Хімія – “§” 30, 31. Впр. 231, 232
- Украінська мова. Тема: Складне речення із сурядним і підрядним зв’язком. Розділові знаки в складному реченні із сурядним і підрядним зв’язком. Завдання: параграф 29 – 30, с. 170 – 173,
накреслити схему за матеріалом підручника с. 170 – 171 (правила),
вправи 370 (усно), 371, 372, 374, 376, 377,
повторити правопис ненаголошених Е – И, виконати вправу 378