6 клас

УВАГА! ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ: надалі завдання для дистанційного навчання та додаткова інформація стосовно уроків онлайн буде повідомлятися у класній групі у вайбері

12 – 15 травня

  • Українська література:
  • Тема: Співомовки Степана Руданського
  • У підручнику це сторінки 223 – 228.
  • Прочитати статтю про Степана Руданського, виписати 3 цікаві факти про нього з підручника або з інтернету
  • Записати своїми словами, що таке співомовка, гумореска, інверсія
  • Виразно читати співомовки “Добре торгувалось”, “Гуменний”, “Запорожці у короля”, “Свиня свинею”
  • Відповісти на запитання: Чим гуморески відрізняються від байок? Відповідь відобразити у зошиті у формі таблички, схеми, графічного малюнка тощо.
  • Краще зрозуміти тему вам допоможе відеоурок Українська література. С.Руданський “Добре торгувалось”,”Запорожці у короля” (Завдання відеоуроку виконуєте усно (за бажанням можете записати в зошит)
  • Зарубіжна література:
  • Тема: Сучасна література. Астрід Ліндгрен. “Міо мій, Міо”
  • Прочитати про письменницю у підручнику, інтернеті чи переглянути відео Експрес-урок. Астрід Ліндгрен.
  • Прочитати повість-казку “Міо мій, Міо” АБО прослухати аудіокнигу частина 1, частина 2, ч.3, ч.4, ч.5, ч. 6, ч. 7, ч. 8, ч. 9, ч. 10, ч. 11, ч. 12
  • Дати письмові відповіді на запитання літературного диктанту:
    1) Місто, в якому жив головний герой.
    2) Ім’я Міо в реальному житті.
    3) Що дала Міо тітка Лундін?
    4) Хто спав у порожній пляшці?
    5) Назва країни, куди потрапив Міо.
    6) Титул батька Міо.
    7) Скільки років король шукав свого сина?
    8)  Найжорстокіший лицар.
    9) Товариш Міо в Країні Далекій.
    10) Кличка коня Міо.
    11) З чого були зроблені ланцюги Зброяра?
    12) Що мав замість руки найжорстокіший лицар?
  • За бажанням можете переглянути фільм “Мио, мой Мио” (1987)

4 – 8 травня

  • Завдання з української мови на 4 – 8 травня:
  • Тема: Займенник. Розряди займенників за значенням. Відмінювання займенників.
  • Для ознайомлення з темою перегляньте відео 1 АБО прочитайте теоретичний матеріал у підручнику на с. 210 – 214 (це параграфи 58 – 59)
  • Виконайте вправи із підручника: 483 (стор. 210 – спишіть текст, підкресліть усі займенники так, яким членом речення вони виступають), 486 (стор. 212 – випишіть займенники, визначте розряд кожного з них – як підказку використовуйте табличку на с. 214)
  • Для поглиблення знань ознайомтеся з відео 2
  • Для самоперевірки виконайте вправу 527 (стор. 227 – 228 у підручнику)
  • Завдання з української літератури
  • Тема: Гумористичні твори. Байки Леоніда Глібова.
  • Опрацювати матеріал підручника на с. 216 – 222.
  • Записати у зошит: дату, тему; визначення, що таке гумор, сатира, байка, алегорія; особливості будови байки.
  • Для кращого розуміння теми та поглиблення вивченого раджу переглянути відеоурок
  • Вивчити напам*ять одну з байок леоніда Глібова
  • Завдання із зарубіжної літератури
  • Тема: Роберт Шеклі. “Запах думок”
  • Прочитати оповідання “Запах думки” за підручником АБО прослухати аудіотекст
  • Переглянути відеоурок, виконуючи усі завдання
  • За бажанням: намалюйте ілюстрацію до оповідання “Запах думки”

21 – 24 квітня

  • Завдання з укр. мови для 6 класу:
  • Тема: Числівник. Узгодження числівників з іменниками. Правильне вживання числівників на позначення дат і часу.
  • Про узгодження числівника з іменником пояснення у відео 1. Заповнити запропоновану табличку.
  • Повторення вивченого та про правильне вживання числівників на позначення дат і часу дивись у відео 2. Виконайте запропоноване домашнє завдання: напишіть про свій режим дня, використовуючи числівники на позначення часу.
  • Для підсумку та перевірки повторіть параграфи 54 – 57 та виконайте вправу 481 (у підручнику с. 191 – 208)
  • Увага! Теми непрості, тому рекомендую кожне відео переглянути кілька раз.
  • Завдання з укр. літ. на 21 – 24 квітня:
  • Повторити розділ “Пригоди і романтика” ( за підручником)
  • Перевір своі знання (запитання на с. 212 – 213 – у підручнику). І – ІІ група запитань – усно, ІІІ група (Продовж речення) – письмово у зошит
  • Завдання із зарубіжної літератури:
  • Тема: Образ майбутнього в літературі. Рей Бредбері. “Усмішка”
  • Прочитайте новелу “Усмішка” за підручником чи прослухайте аудіо
  • Перегляньте відеоурок. Виконайте запропоновані завдання в зошит (в тому числі, і домашнє завдання – характеристика Тома за планом)
  • Для тих, хто не має можливості скористатися відеоматеріалами: знайдіть у підручнику відповідну тему, прочитайте про Рея Бредбері та новелу “Усмішка”, складіть письмово план характеристики Тома, запишіть характеристику Тома у зошит за складеним планом.

13 – 17 квітня

  • Завдання з української мови на 13 – 17 квітня
  • Тема: Числівник. Відмінювання і правопис порядкових числівників. Відмінювання складених кількісних і порядкових числівників. Відмінювання кількісних дробових числівників
  • Для повторення та поглиблення знань уважно перегляньте відеоурок 1, виконайте вправу 5 (для самостійного виконання) у зошити
  • Опрацюйте матеріал підручника (параграф 57 на с. 204), провідміняйте письмово у зошит числівники: шостий, сьома, дев*яті
  • Прочитайте кілька разів теоретичний матеріал у підручнику на с. 205. Виконайте вправу 477 (письмово)
  • Ознайомтеся з матеріалом на с. 206. Провідміняйте числівники дві третіх, нуль цілих п*ять десятих
  • Для узагальнення матеріалу та поглиблення знаньподивіться відео 2, як працювали ваші ровесники у одній із шкіл.
  • Сфотографуйте виконані завдання і відправте мені на вайбер (номер вам відправить Світлана Миколаївна). За цим же номером можете отримати консультацію, якщо щось не зрозуміло (у робочі дні з 9 до 12 години)

06 – 10 квітня

Біологія 6 клас Параграф 40-41 в зош. с. 50-51

  • Завдання із зарубіжноі літератури :
  • Тема: Генрі Лонгфелло. “Пісня про Гайавату”.
  • Переглянути відео або прочитати у підручнику про Генрі Люнгфелло та його твори. Записати у зошит кілька фактів про письменника.
  • Прочитати “Пісня про Гаяавату” або переглянути мультфільм “Люлька миру”
  • Краще зрозуміти тему вам допоможе експрес-урок.
  • Завдання(одне – на ваш вибір): Зробіть пантбук (як пропонується у експрес-уроці) або дайте відповіді на запитання (запропоновані у відео або у експрес-уроці, або у вашому підручнику після теми про Генрі Лонгфелло)
  • P.S. Якщо ви не змогли переглянути відео, опрацьовуєте матеріал цієї теми у підручнику.
  • Українська література. Завдання на 06 – 15 квітня:
  • Тема: Леся Воронина. “Таємне товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9”
  • Переглянути відеоурок 1 . Записати кілька фактів про Лесю Воронину у зошит.
  • Прослухати аудіокнигу “Таємне товариство боягузів…” (1 ч.), “Таємне товариство боягузів…” (2 ч.)
  • Переглянути відеоурок 2. Записати у зошит тему, характеристику Клима Джури

6 клас Завдання з історіі: параграф 40-41, 42. Написати проект на тему ( тема за вибором): “Походи Александра Македонського” або “Сармати на територіі Украіни”.

Німецька мова:
Стор.83-84,вправ. 2, письмово в зошит перекласти речення та поставити їх в правельний порядок.

Труд.навч: параграф 11 Механізми передавання руху.

Інформатика: параграф 11, запитання1-3.

Географія параграф 48 номер 4 ст 191; параграф 49 Пояснити письмово чим озеро відрізняється від річки?

Біологія: вивч.параграф 35, замалюв.в зошиті малюнок 154, с.157, вивч.параграф 37.

Основи здоров”я: параграф 26, зош.с.52-53.

Англ.мова: с.144- читать, перекладать. с.145- вивчити слова.

Завдання із зарубіжноі літератури:

  • Реферат або презентація “Японія” (особливості географічного положення, клімату, культури тощо). Приклад учнівської роботи “Японія Мацуо Басьо”
  • Розповідь про японського поета Мацуо Басьо записати у зошит, читати його вірші, у зошит записати, що таке хайку.
  • Вивчити один із хайку (віршів) Мацуо Басьо напам’ять, намалювати до нього ілюстрацію.
  • Краще зрозуміти тему вам допоможе експрес-урок

Завдання із української літератури:
Ярослав Стельмах “Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера” (с. 178 – 193) – читати, переказувати, відповідати на запитання с.193 (письмово).
Розповідь про Ярослава Стельмаха (можна реферат або презентацію, або просто записати у зошит – за бажанням)

Завдання із української мови (на період з 12.03 по 20.03):

  • повторити параграфи 44 – 53 -усе про прикметник- виконати впр.447 – 448
  • вивчити параграф 54 (с. 192 -194), виконати письмово вправи 449, 450, 451, 452, 454, 455

Мистецтво: Намалювати ілюстрацію до літературного твору Т.Г.Шевченка .

Завдання на 23 – 27 березня


6 класІнформатика – “§” 1.2 (7-8 запитання)

  • Завдання для 6 класу з української мови на 23 – 27 березня
  • Тема: Числівники. Числівники кількісні і порядкові. Числівники прості, складні, складені. Правопис числівників.
  • Для кращого розуміння теми перегляньте відеоhttps://youtu.be/SiNFIKVmWCc

    Завдання:
  • Параграф 55 (с. 194 – 198, повторити п. 54 (с. 192).
  • Вправи: 456, 458, (1, 2), 459, 460, 462 (1,2), 464.