9 клас

УВАГА! ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ: надалі завдання для дистанційного навчання та додаткова інформація стосовно уроків онлайн буде повідомлятися у класній групі у вайбері

12 – 15 травня

  • Українська мова:
  • Тема: РМ Створення тексту. Як створити текст: тема, ідея, побудова
  • Переглянути відеоурок 1 Всеукраїнської школи онлайн Створення тексту та відеоурок 2 Як створити текст
  • Враховуючи поради, прослухані на відеоуроках, написати твір на одну з тем (тему виберіть у підручнику із вправи 514 або із вправи 517 – сторінки відповідно 241 і 242)

04 – 08 травня

  • Завдання з української мови:
  • Тема: Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності.
  • Опрацювати теоретичний матеріал підручника, що розміщений у параграфах 33 – 35 (с. 188 – 200). Складіть опорний конспект (у будь-якій формі – табличка, схема, звичайний конспект, тези тощо)
  • Дайте відповіді на запитання і завдання для самоперевірки (с. 200 у вашому підручнику)
  • Краще зрозуміти тему вам допоможе відео 1 та відео 2
  • Завдання із зарубіжної літератури:,
  • Тема: Ерік Вольф Сігел “Історія одного кохання”
  • Прочитати у підручнику статтю про Еріка Сігела АБО знайти матеріал про письменника в інтернеті. Зробити записи у зошити
  • Прочитати повість або переглянути фільм “Історія одного кохання”
  • Краще зрозуміти тему вам допоможе: експрес-урок та радіовистава ” Історія кохання”
  • Завдання: Напишіть невеликий есе (твір) “Мої роздуми над змістом твору “Історія одного кохання…”

21 – 24 квітня

  • Завдання з української мови:
  • Тема: Узагальнення вивченого про складне речення з різними видами зв*язку.
  • Переглянути відеоурок. Доповніть схему, яку ви складали на одному з попередніх уроків. Якщо щось залишиться незрозумілим, пишіть мені у вайбер або телефонуйте для індивідуальної консультації.
  • Прослухайте і запишіть у зошити аудіодиктант “Гроза над морем” (дата – той день, коли ви пишете диктант)

Увага! Усі бажаючі можуть пройти пробне ЗНО з украінськоі мови та літератури за посиланнями: завдання – відповіді

06 – 10 квітня

  • Зарубіжна література. Завдання на 06 – 17 квітня:
  • Тема: Михайло Булгаков. Булгаков і Украіна. “Собаче серце”
  • Переглянути експрес-урок
  • Дати письмову відповідь на запитання: Що поєднує Михайла Булгакова з Україною?
  • Прочитати повість або переглянути фільм за твором “Собаче серце”
  • Написати підсумковий твір-роздум “Що означає – бути людиною?” (ваші роздуми над питаннями: Чи достатньо розмовляти і ходити на двох ногах, щоб бути людиною? Чому Шариков так і не став людиною? Чи можна Швондера вважати справжньою людиною? Хто з героїв повісті є взірцем людяності?)

Біологія 9 клас Параграф 35-36. Хімія: 9 клас Параграф 33-34

Завдання для 9 класу із української мови:
Тема: Складне речення з різними видами зв’язку (параграф 29 – 32). У зошит накреслити схему-узагальнення.
Виконати вправи: 360, 361, 362, 363, 365,366.
Повторити: правопис прислівників (у довіднику або з інтернету), вик. впр. 368

Завдання з української літератури для 9 класу (17-27.03):


Напам’ять вивчити всі уривки та вірші за списком, який я давала.
Прочитати с. 192 – 238 у підручнику, із “Кобзаря” прочитати: поеми “Гайдамаки”, “Кавказ”, “Сон ( “У всякого своя доля”)”, “І мертвим, і живим…”, “Катерина” , “Наймичка”, “Тополя”
Письмово відповісти на запитання с. 208 – 209, 216 -217, 227 – 229

Завдання із зарубіжної літератури для 9 класу (17-27.03):


Бернард Шоу “Пігмаліон” с.253 – 270.
Відповідати на запит. с 270 – 271 (письмово у зошит, 1 – 4 рівень)
Написати твір-роздум на одну з тем с. 271
Переглянути фільми “Моя чарівна леді” та “Квіти від Лізи”

Завдання на 23 – 27 березня:

  • Англійська мова – Впр.2a,b,c. с.182(письмово). Впр.3 с.184 (вивчити) Впр. 4 с.185(письмово). Впр.6 с.186(письмово)
  • Історія України – Переглянути відеоджерела та виконати завдання до кожного: відео 1. Завдання: Заповнити в зошиті таблицю “Особливості соціально – економічного розвитку Західної України”.
  • Скласти 10 запитань у зошиті за поданим відеоджерелом: відео 2
  • Креслення – “§” 35 Читання складальних кресень
  • Трудове навчання – “§” 10 Проектування майбутньої професійної діяльності
  • Географія – Повторити “§” 38. Писмово виконати завдання 5 на сторінці 184. Опрацювати “§” 39. Підготувати усні відповіді на запитання 1-3, а письмово виконати завдання 4 на сторінці 191.
  • Основи правознавства – Виконати тестові завдання с.170. Прочитати “§” 24
  • Інформатика – “§” 9.1 с. 246 контрольні запитання (1-6)
  • Фізика – “§” 33, 34 опрацювати. Впр.33 (1;5), 34(2)
  • Біологія – Вивчити “§” 31,32, в зошиті с.34-35
  • Хімія – “§” 30, 31. Впр. 231, 232
  • Украінська мова. Тема: Складне речення із сурядним і підрядним зв’язком. Розділові знаки в складному реченні із сурядним і підрядним зв’язком. Завдання: параграф 29 – 30, с. 170 – 173,
    накреслити схему за матеріалом підручника с. 170 – 171 (правила),
    вправи 370 (усно), 371, 372, 374, 376, 377,
    повторити правопис ненаголошених Е – И, виконати вправу 378