УВАГА! ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ: надалі завдання для дистанційного навчання та додаткова інформація стосовно уроків онлайн буде повідомлятися у класній групі у вайбері
12 – 15 травня
- Завдання із української мови:
- Тема: Займенник. Особові займенники, зворотній займенник себе, питальні, відносні, присвійні, вказівні, означальні займенники, їх відмінювання, правопис, уживання.
- За підручником це сторінки 210 – 227 ( параграфи 58 – 61)
- Повторити, закріпити вивчене та опрацювати нову тему вам допоможуть відеоуроки Всеукраїнської школи онлайн: Розряди займенників за значенням (Тиж.3:ПТ), Особові займенники, їхнє відмінювання. (Тиж.4:ВТ), Зворотний займенник “себе” (Тиж.4:ЧТ) , Питальні та відносні займенники (Тиж.5:ВТ),
- АБО:
- Повторити, закріпити вивчене та опрацювати нову тему вам допоможуть експрес-уроки: Особові та зворотний займенники, Питальні й відносні займенники, Присвійні займенники, Вказівні й означальні займенники
- УВАГА! ВАЖЛИВО!
- Завдання відеоуроків виконуємо у зошит (обов*язково 1 вправу з кожного відео – на вибір – письмово), домашні завдання відеоуроків – за бажанням. Якщо немає можливості переглянути відео, то працюємо з підручником (параграфи 58 – 61), виконати вправи 506, 518, 520
- Українська література:
- Тема: Співомовки Степана Руданського
- У підручнику це сторінки 223 – 228.
- Прочитати статтю про Степана Руданського, виписати 3 цікаві факти про нього з підручника або з інтернету
- Записати своїми словами, що таке співомовка, гумореска, інверсія
- Виразно читати співомовки “Добре торгувалось”, “Гуменний”, “Запорожці у короля”, “Свиня свинею”
- Відповісти на запитання: Чим гуморески відрізняються від байок? Відповідь відобразити у зошиті у формі таблички, схеми, графічного малюнка тощо.
- Краще зрозуміти тему вам допоможе відеоурок Українська література. С.Руданський “Добре торгувалось”,”Запорожці у короля” (Завдання відеоуроку виконуєте усно (за бажанням можете записати в зошит)
- Зарубіжна література:
- Тема: Сучасна література. Астрід Ліндгрен. “Міо мій, Міо”
- Прочитати про письменницю у підручнику, інтернеті чи переглянути відео Експрес-урок. Астрід Ліндгрен.
- Прочитати повість-казку “Міо мій, Міо” АБО прослухати аудіокнигу частина 1, частина 2, ч.3, ч.4, ч.5, ч. 6, ч. 7, ч. 8, ч. 9, ч. 10, ч. 11, ч. 12
- Дати письмові відповіді на запитання літературного диктанту:
1) Місто, в якому жив головний герой.
2) Ім’я Міо в реальному житті.
3) Що дала Міо тітка Лундін?
4) Хто спав у порожній пляшці?
5) Назва країни, куди потрапив Міо.
6) Титул батька Міо.
7) Скільки років король шукав свого сина?
8) Найжорстокіший лицар.
9) Товариш Міо в Країні Далекій.
10) Кличка коня Міо.
11) З чого були зроблені ланцюги Зброяра?
12) Що мав замість руки найжорстокіший лицар? - За бажанням можете переглянути фільм “Мио, мой Мио” (1987)
4 – 8 травня
- Завдання з української мови на 4 – 8 травня:
- Тема: Займенник. Розряди займенників за значенням. Відмінювання займенників.
- Для ознайомлення з темою перегляньте відео 1 АБО прочитайте теоретичний матеріал у підручнику на с. 210 – 214 (це параграфи 58 – 59)
- Виконайте вправи із підручника: 483 (стор. 210 – спишіть текст, підкресліть усі займенники так, яким членом речення вони виступають), 486 (стор. 212 – випишіть займенники, визначте розряд кожного з них – як підказку використовуйте табличку на с. 214)
- Для поглиблення знань ознайомтеся з відео 2
- Для самоперевірки виконайте вправу 527 (стор. 227 – 228 у підручнику)
- Завдання з української літератури
- Тема: Гумористичні твори. Байки Леоніда Глібова.
- Опрацювати матеріал підручника на с. 216 – 222.
- Записати у зошит: дату, тему; визначення, що таке гумор, сатира, байка, алегорія; особливості будови байки.
- Для кращого розуміння теми та поглиблення вивченого раджу переглянути відеоурок
- Вивчити напам*ять одну з байок леоніда Глібова
- Завдання із зарубіжної літератури
- Тема: Роберт Шеклі. “Запах думок”
- Прочитати оповідання “Запах думки” за підручником АБО прослухати аудіотекст
- Переглянути відеоурок, виконуючи усі завдання
- За бажанням: намалюйте ілюстрацію до оповідання “Запах думки”
21 – 24 квітня
- Завдання з укр. мови для 6 класу:
- Тема: Числівник. Узгодження числівників з іменниками. Правильне вживання числівників на позначення дат і часу.
- Про узгодження числівника з іменником пояснення у відео 1. Заповнити запропоновану табличку.
- Повторення вивченого та про правильне вживання числівників на позначення дат і часу дивись у відео 2. Виконайте запропоноване домашнє завдання: напишіть про свій режим дня, використовуючи числівники на позначення часу.
- Для підсумку та перевірки повторіть параграфи 54 – 57 та виконайте вправу 481 (у підручнику с. 191 – 208)
- Увага! Теми непрості, тому рекомендую кожне відео переглянути кілька раз.
- Завдання з укр. літ. на 21 – 24 квітня:
- Повторити розділ “Пригоди і романтика” ( за підручником)
- Перевір своі знання (запитання на с. 212 – 213 – у підручнику). І – ІІ група запитань – усно, ІІІ група (Продовж речення) – письмово у зошит
- Завдання із зарубіжної літератури:
- Тема: Образ майбутнього в літературі. Рей Бредбері. “Усмішка”
- Прочитайте новелу “Усмішка” за підручником чи прослухайте аудіо
- Перегляньте відеоурок. Виконайте запропоновані завдання в зошит (в тому числі, і домашнє завдання – характеристика Тома за планом)
- Для тих, хто не має можливості скористатися відеоматеріалами: знайдіть у підручнику відповідну тему, прочитайте про Рея Бредбері та новелу “Усмішка”, складіть письмово план характеристики Тома, запишіть характеристику Тома у зошит за складеним планом.
13 – 17 квітня
- Завдання з української мови на 13 – 17 квітня
- Тема: Числівник. Відмінювання і правопис порядкових числівників. Відмінювання складених кількісних і порядкових числівників. Відмінювання кількісних дробових числівників
- Для повторення та поглиблення знань уважно перегляньте відеоурок 1, виконайте вправу 5 (для самостійного виконання) у зошити
- Опрацюйте матеріал підручника (параграф 57 на с. 204), провідміняйте письмово у зошит числівники: шостий, сьома, дев*яті
- Прочитайте кілька разів теоретичний матеріал у підручнику на с. 205. Виконайте вправу 477 (письмово)
- Ознайомтеся з матеріалом на с. 206. Провідміняйте числівники дві третіх, нуль цілих п*ять десятих
- Для узагальнення матеріалу та поглиблення знаньподивіться відео 2, як працювали ваші ровесники у одній із шкіл.
- Сфотографуйте виконані завдання і відправте мені на вайбер (номер вам відправить Світлана Миколаївна). За цим же номером можете отримати консультацію, якщо щось не зрозуміло (у робочі дні з 9 до 12 години)
06 – 10 квітня
Біологія 6 клас Параграф 40-41 в зош. с. 50-51
- Завдання із зарубіжноі літератури :
- Тема: Генрі Лонгфелло. “Пісня про Гайавату”.
- Переглянути відео або прочитати у підручнику про Генрі Люнгфелло та його твори. Записати у зошит кілька фактів про письменника.
- Прочитати “Пісня про Гаяавату” або переглянути мультфільм “Люлька миру”
- Краще зрозуміти тему вам допоможе експрес-урок.
- Завдання(одне – на ваш вибір): Зробіть пантбук (як пропонується у експрес-уроці) або дайте відповіді на запитання (запропоновані у відео або у експрес-уроці, або у вашому підручнику після теми про Генрі Лонгфелло)
- P.S. Якщо ви не змогли переглянути відео, опрацьовуєте матеріал цієї теми у підручнику.
- Завдання із української мови:
- Тема: Числівник. Відмінювання кількісних числівників.
- Переглянути 1-й відеоурок для узагальнення та поглиблення знань про числівник як частину мови
- 2-й відеоурок – Розряди кількісних числівників
- 3 -й відеоурок – Відмінювання кількісних числівників
- Виконуйте завдання, запропоновані на цих відеоуроках.
- Якщо у вас немає можливості переглянути дані відео, можете подивитися телеуроки або опрацювати матеріал підручника (параграф 54 – 55 – повторити, параграф 56 (с. 199 – 203) – вивчити, виконати будь -які три вправи із цього параграфа письмово)
- Бажаю успіхів!
- Українська література. Завдання на 06 – 15 квітня:
- Тема: Леся Воронина. “Таємне товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9”
- Переглянути відеоурок 1 . Записати кілька фактів про Лесю Воронину у зошит.
- Прослухати аудіокнигу “Таємне товариство боягузів…” (1 ч.), “Таємне товариство боягузів…” (2 ч.)
- Переглянути відеоурок 2. Записати у зошит тему, характеристику Клима Джури
6 клас Завдання з історіі: параграф 40-41, 42. Написати проект на тему ( тема за вибором): “Походи Александра Македонського” або “Сармати на територіі Украіни”.
Німецька мова:
Стор.83-84,вправ. 2, письмово в зошит перекласти речення та поставити їх в правельний порядок.
Труд.навч: параграф 11 Механізми передавання руху.
Інформатика: параграф 11, запитання1-3.
Географія параграф 48 номер 4 ст 191; параграф 49 Пояснити письмово чим озеро відрізняється від річки?
Біологія: вивч.параграф 35, замалюв.в зошиті малюнок 154, с.157, вивч.параграф 37.
Основи здоров”я: параграф 26, зош.с.52-53.
Англ.мова: с.144- читать, перекладать. с.145- вивчити слова.
Завдання із зарубіжноі літератури:
- Реферат або презентація “Японія” (особливості географічного положення, клімату, культури тощо). Приклад учнівської роботи “Японія Мацуо Басьо”
- Розповідь про японського поета Мацуо Басьо записати у зошит, читати його вірші, у зошит записати, що таке хайку.
- Вивчити один із хайку (віршів) Мацуо Басьо напам’ять, намалювати до нього ілюстрацію.
- Краще зрозуміти тему вам допоможе експрес-урок
Завдання із української літератури:
Ярослав Стельмах “Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера” (с. 178 – 193) – читати, переказувати, відповідати на запитання с.193 (письмово).
Розповідь про Ярослава Стельмаха (можна реферат або презентацію, або просто записати у зошит – за бажанням)
Завдання із української мови (на період з 12.03 по 20.03):
- повторити параграфи 44 – 53 -усе про прикметник- виконати впр.447 – 448
- вивчити параграф 54 (с. 192 -194), виконати письмово вправи 449, 450, 451, 452, 454, 455
Мистецтво: Намалювати ілюстрацію до літературного твору Т.Г.Шевченка .
Завдання на 23 – 27 березня
6 класІнформатика – “§” 1.2 (7-8 запитання)
- Завдання для 6 класу з української мови на 23 – 27 березня
- Тема: Числівники. Числівники кількісні і порядкові. Числівники прості, складні, складені. Правопис числівників.
- Для кращого розуміння теми перегляньте відеоhttps://youtu.be/SiNFIKVmWCc
Завдання: - Параграф 55 (с. 194 – 198, повторити п. 54 (с. 192).
- Вправи: 456, 458, (1, 2), 459, 460, 462 (1,2), 464.