6 клас

6 клас Завдання з історіі: параграф 40-41, 42. Написати проект на тему ( тема за вибором): “Походи Александра Македонського” або “Сармати на територіі Украіни”.

Німецька мова:
Стор.83-84,вправ. 2, письмово в зошит перекласти речення та поставити їх в правельний порядок.

Труд.навч: параграф 11 Механізми передавання руху.

Інформатика: параграф 11, запитання1-3.

Географія параграф 48 номер 4 ст 191; параграф 49 Пояснити письмово чим озеро відрізняється від річки?

Біологія: вивч.параграф 35, замалюв.в зошиті малюнок 154, с.157, вивч.параграф 37.

Основи здоров”я: параграф 26, зош.с.52-53.

Англ.мова: с.144- читать, перекладать. с.145- вивчити слова.

Завдання із зарубіжноі літератури:

  • Реферат або презентація “Японія” (особливості географічного положення, клімату, культури тощо). Приклад учнівської роботи “Японія Мацуо Басьо”
  • Розповідь про японського поета Мацуо Басьо записати у зошит, читати його вірші, у зошит записати, що таке хайку.
  • Вивчити один із хайку (віршів) Мацуо Басьо напам’ять, намалювати до нього ілюстрацію.
  • Краще зрозуміти тему вам допоможе експрес-урок

Завдання із української літератури:
Ярослав Стельмах “Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера” (с. 178 – 193) – читати, переказувати, відповідати на запитання с.193 (письмово).
Розповідь про Ярослава Стельмаха (можна реферат або презентацію, або просто записати у зошит – за бажанням)

Завдання із української мови (на період з 12.03 по 20.03):

  • повторити параграфи 44 – 53 -усе про прикметник- виконати впр.447 – 448
  • вивчити параграф 54 (с. 192 -194), виконати письмово вправи 449, 450, 451, 452, 454, 455

Мистецтво: Намалювати ілюстрацію до літературного твору Т.Г.Шевченка .

Завдання на 23 – 27 березня


6 класІнформатика – “§” 1.2 (7-8 запитання)

  • Завдання для 6 класу з української мови на 23 – 27 березня
  • Тема: Числівники. Числівники кількісні і порядкові. Числівники прості, складні, складені. Правопис числівників.
  • Для кращого розуміння теми перегляньте відеоhttps://youtu.be/SiNFIKVmWCc

    Завдання:
  • Параграф 55 (с. 194 – 198, повторити п. 54 (с. 192).
  • Вправи: 456, 458, (1, 2), 459, 460, 462 (1,2), 464.