Благодійний ярмарок

Уже кілька років поспіль у Любарецькому ліцеї двічі на рік проходять благодійні ярмарки під девізом” Наближаємо перемогу разом”. Оскільки наш навчальний заклад невеликий, то ми проводимо такий ярмарок у три етапи. І нинішня весна не стала винятком.

Сьогодні у ліцеї пройшов другий день благодійного ярмарку, кошти з якого будуть перераховані нашим землякам – захисникам. Після уроків відбувся благодійний волейбольний матч.

Більше інформаціє можна переглянути на нашій сторінці у фейсбуці

Тиждень безпеки дорожнього руху

12 по 18 травня 2025 року в Україні проходить перший етап
щорічного Тижня безпеки дорожнього руху на загальну тему «Безпека на дорогах
в умовах воєнного стану». 16 травня Любарецький ліцей долучився до акції , що відбулася в рамках Тижня ,”Єдиний національний урок «Безпечна дорога додому» .

Наказ про закінчення 2024-2025 н.р.

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ БОРИСПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЛЮБАРЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ

БОРИСПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Код ЄДРПОУ 22203270

НАКАЗ

15.05.2025                                                                                                       № 41

Про організоване завершення  2024/2025 навчального року 

   Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про внесення змін до деяких законів України щодо державної підсумкової атестації та вступної кампанії 2025 року», згідно наказу управління освіти і науки №113 від 13 травня 2025 “Про організоване завершення 2024/2025 навчального року” та з метою забезпечення організованого завершення 2024/2025 навчального року

НАКАЗУЮ:

  1.  Учителям-предметникам, класним керівникам та класоводам:

1.1. Завершити 2024/2025 навчальний рік 30 травня 2025 року.

1.2. Забезпечити організоване завершення 2024/2025 навчального року, вжити заходів для виконання навчальних планів і програм шляхом ущільнення навчального матеріалу, додаткових консультацій з використанням технологій дистанційного навчання, організації самостійної навчальної діяльності учнів.

1.3. Провести підсумкове оцінювання навчальних досягнень учнів, враховуючи очне навчання та результати оцінювання з використанням технологій дистанційного навчання за другий семестр.

1.4. Звільнити здобувачів загальної середньої освіти від проходження державної підсумкової атестації у 2024/2025 навчальному році. Зробити у відповідній графі додатка до документа про освіту запис «звільнений(а)».

1.5. Забезпечити до 16.05.2025 інформування учнів та батьківської громадськості про терміни закінчення навчального року.

1.6. Здійснити переведення учнів на наступний рік навчання на підставі результатів підсумкового (семестрового та річного) оцінювання учнів згідно з рішенням педагогічної ради закладу.

2.  Волошиній Т.В., відповідальній за сайт ліцею, розмістити інформацію  про терміни закінчення навчального року та номери телефону “гарячої” лінії управління освіти і науки 5-40-25, 6-85-40.

3. Заборонити будь-які неофіційні форми святкування закінчення навчального року, випускних вечорів у закладах загальної середньої освіти, збір коштів на урочистості, подарунки закладам освіти, педагогічним працівникам тощо.

4. Організувати та провести урочисте вручення документів про освіту здобувачам базової та повної загальної середньої освіти протягом червня 2025 року.

5. Жученко В.М., заступнику директора з НВР, забезпечити організаційно-методичну допомогу вчителям з питань завершення 2024/2025 навчального року.

6. Взяти участь 27.06.2025 в урочистому прийомі з відзначення випускників 2025 року, Які отримують свідоцтво з відзнакою.

7.  Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Директор                                                                     Ігор ЗАСЕНКО

Обережно! Вибухонебезпечні предмети!

Тематичне посилання з сайту Державної служби України з надзвичайних ситуацій https://dsns.gov.ua/upload/1/1/7/5/7/evgen-informuvannia-vnp-peretvoreno.pdf

У разі виявлення вибухонебезпечного предмета заборонено:

  • наближатися до виявленого предмета;
  • пересувати його або брати в руки;
  • розряджати, кидати, ударяти по ньому;
  • розпалювати поряд багаття або кидати в нього предмет;
  • приносити предмет додому, у навчальне приміщення, інші багатолюдні місця.

При виявленні вибухонебезпечного предмета:

  • повідомити про знахідку службу порятунку за номером «101» Повідомлення робити не поспішаючи, чітко, із  зазначенням точної адреси (орієнтирів) місця знаходження вибухонебезпечного предмета;
  • не підходити то предмета, не торкатися і не пересувати його, не допускайте поряд із знахідкою інших людей;
  • припинити усі види робіт у районі виявлення вибухонебезпечного предмета;
  • дочекатися прибуття фахівців, вказати місце знахідки та повідомити час її виявлення.

У випадку, коли в будинку знайдено вибуховий пристрій і Вас евакують:

  • одягніть одяг з довгими рукавами, щільні штани та взуття на товстій підошві, це допоможе захиститися від уламків скла;
  • візьміть документи (паспорт, свідоцтво про народження тощо), гроші;
  • під час евакуації слідкуйте за маршрутом, указаним службами, які проводять евакуацію;
  • не намагайтеся скоротити шлях, тому що деякі райони або зони можуть бути закриті для пересування;
  • тримайтеся подалі від ліній енергопостачання, що впали.

Якщо ваш будинок (квартира) опинилися поблизу епіцентру вибуху:

  • обережно обійдіть усі приміщення, щоб перевірити чи немає витоків води, газу, спалахів тощо;
  • у темряві в жодному випадку не запалюйте сірника або свічки – користуйтеся ліхтариком;
  • негайно вимкніть усі електроприлади, перекрийте газ, воду;
  • з безпечного місця зателефонуйте рідним і близьким, стисло повідомте про своє місцезнаходження, самопочуття;
  • перевірте сусідів – їм може знадобиться допомога.

Пам’ятайте! Розмінуванням, знешкодженням або знищенням вибухонебезпечних предметів займаються тільки підготовлені фахівці-сапери, які мають допуск до цього виду робіт.

Всесвітній день гігієни рук

Комунікаційні заходи до Всесвітнього дня гігієни рук у Любарецькому ліцеї

Всесвітній день гігієни рук відзначається щорічно 5 травня, що є символічним днем, адже п’ятий день п’ятого місяця символізує 5 пальців на кожній руці людини.

У 2025 році світова спільнота відзначає Всесвітній день гігієни рук під гаслом: «Рукавички – за необхідності. Гігієна рук – постійно».

Цікавий тематичний відеоматеріал та презентацію ви можете переглянути за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=yf96kWUiS7I https://www.youtube.com/watch?v=kceS-Ncnpk4

https://spilnoteka.org/seriya-multykiv-ryativnyky-chystoty/ https://spilnoteka.org/prezentacziya-dyvovyzhna-mandrivka-dlya-pidlitkiv/ https://spilnoteka.org/prezentacziya-dyvovyzhna-mandrivka-dlya-molodshoyi-shkoly/

Небезпечна гра для підлітків поширюється в Україні

В Україні набуває популярності серед дітей та підлітків небезпечна гра “Червоні двері, жовті двері”. Вона розповсюджується через TikTok. Учасники такої гри можуть навіть впадати у транс, а для дітей із нестійкою психікою це може загрожувати психічними зривами та нічними кошмарами.

Про це пише OBOZ.UA.

(Джерело: https://www.obozrevatel.com/ukr/novosti-obschestvo/v-ukraini-sered-pidlitkiv-poshiryuetsya-nova-gra-psihologi-rozpovili-pro-nebezpeku-takoi-rozvagi.htm?fbclid=IwY2xjawJs7VFleHRuA2FlbQIxMAABHtzx-YQ89aam-43qeDV_jJtHOVIo_PaEkii8mw-BcXoOzJc8VS6MuhS1BUXS_aem_8EC-tdn15ZVa8HFEbQhG3A

Головне вчасно розбудити піддослідного

В Україні серед дітей та підлітків набирає популярності гра “Червоні двері, жовті двері”. У TikTok та інших соцмережах повно відео з цією грою.

Суть її в тому, що один із підлітків є провідником, а другий – суб’єктом. Ведучий починає розпитувати: “Що ти бачиш?”, “Хто перед тобою?”, “Опиши кімнату, якого вона кольору?”, “Чи є хтось чи щось у кімнаті?”.

Суб’єкт ніби в напівсні розповідає, що бачить двері, вони червоного, жовтого або навіть зеленого кольору. Він відчиняє двері й потрапляє до кімнати. Якщо він каже, що бачить багато годинників, то ведучий просить його вийти, інакше може потрапити в пастку. Також не треба зустрічатися з людиною у чорному тощо.

Таким чином, ставлячи багато конкретних запитань, провідник проводить суб’єкта по якомусь уявному будинку.

Умова гри – вчасно розбудити піддослідного, щоб він не застряг десь там назавжди.

Гра стала популярною за кілька днів, тепер школярі постійно вводять когось у транс, знімають відео.

Зрозуміти, чи справді дитина увійшла у транс і щось бачила, – неможливо. Мало хто зізнається, що нічого не бачив. Здебільшого розповідають якісь жахи своєї подорожі, в такий спосіб залучаючи до гри дедалі більше друзів.

“Моя подруга розповіла, що бачила стару хату, з кривими дзеркалами, вона втікала з кімнати з годинником, але потрапила до іншої кімнати, де було багато дивних людей. Словом, її ледве розбудили, тепер вона погано спить. Але в нас уже майже весь клас грає у ці двері”, – розповіла 6-класниця київської школи.

Батьки стурбовані тим, що коїться з дітьми. Дехто розповідає, що діти погано сплять, інші називають це поганим захопленням, але побоюються чергового “синього кита”.

Може спричинити дебют психічної хвороби

Наталія Валедова, дитяча психологиня, вважає, що ця гра небезпечна для дітей та підлітків.

“Перша небезпека є суто фізіологічною. Масажує скроні не професіонал, а дитина. Йдеться про поверхневу скроневу артерію, яку можна передавити. І щоб досягти ефекту ейфорії, масажувати треба довго. Порушується кровообіг. Якщо у дитини є аневризм судин у голові, то може призвести й до інсульту. Спазми, підвищення внутрішньочерепного тиску, може бути біль голови”, – каже OBOZ.UA Валедова.

Психологиня каже, що так викликають не галюцинацію, а так званий мислеобраз. Але якщо в дитини є схильність до психічних захворювань, це навіть може викликати дебют хвороби.

Вразливі діти можуть відчувати жахи, оскільки фабула гри заснована на страху, а це призводить до невротичних станів, порушення сну, нічних кошмарів. Як правило, це діє на навіюваних дітей. І якщо ця навіюваність не сильно виявлялася, то від таких ігор вона може збільшитися.

“Такі масові ігри можуть бути розраховані на те, щоб готувати дітей та підлітків до підпорядкованості. Якщо він пішов за стадом, то й по життю йтиме, не матиме своєї думки й піде за натовпом. Це ризиковано для психологічного розвитку дитини”, – продовжує психологиня.

В Україні після ковіду, під час війни у дітей набагато менше очного спілкування. Тому вони намагаються скористатися будь-якою можливістю спілкуватися з однолітками. А ця гра поєднує, та ще й дає можливість бути у тренді, бути причетним до чогось великого. До того ж хвастощі один перед одним. Ніхто не знає насправді, бачили вони чорну людину чи ні, але є можливість побути винятковим.

Схоже на психологічні техніки

Віцепрезидент Української асоціації психоаналізу, психолог Володимир Мамко розповідає, що ще Зигмунд Фрейд на початку своєї практики, коли лікував пацієнток від неврозів, то укладав їх на канапу й натискав на лоб, казав, щоб клієнтка заплющила очі та говорила те, що спадає на думку.

“Дуже схоже – тут на лоб натискати, тут скроні масажувати. Вважаю, що йдеться про звичайні маніпуляції, які властиві психологічним технікам. Усі ці маніпуляції слугують одному – відвернути увагу. Тут треба зрозуміти, для чого це робиться”, – пояснює Мамко.

Він зазначає, що це свого роду довільне викликання певних станів.

“Ми в дитинстві духів викликали, потім відчували панічний жах, ховалися у коморах, сараях, нам щось ввижалося – і ми втікали. Це своєрідні подібні ігри й у сучасних дітей. Тут іде послідовність виборів: уяви собі те, уяви собі це. Також працює холодинаміка, коли в тебе в голові розгортаються образи – як мультики, дуже яскраві. Таке враження, що в тебе вселяються якісь духи. Але на людей-психотиків це може вплинути так, що у людини може розвернутися повноцінний психоз. Вони дуже вразливі, і такі речі для них небажані, це може стати катастрофою”, – вважає Мамко.

Психологи радять батькам спілкуватися зі своїми дітьми, дізнаватися, чим вони захоплюються у соцмережах, пояснювати їм шкоду подібних ігор.

Чергова атестація педпрацівників

Під час весняних канікул в нашому ліцеї відбулося засідання атестаційної комісії. Свої кваліфікаційні категорії та звання підтвердили педагоги Барабан М. В. – вища категорія, “учитель-методист”, Волошина Т. В. – вища категорія, “старший учитель”; КлепіТ.І. та Голубєвій Т. С. атестаційна комісія вирішила присвоїти першу кваліфікаційну категорію, Несин С. М. було підтверджено вищу категорію, присвоєно звання “старший учитель” і 11 розряд (як бібліотекарю), Жученко В. М. рішенням атестаційної комісії підтверджено вищу кваліфікаційну категорію, відповідність займаній посаді як заступник директора з навчально-виховної роботи та присвоєно звання “учитель-методист”