Атестаційні матеріали

Відбулося засідання атестаційної комісії 2024 – 2025 н.р.

                                                                                                                                                                                                         Педагогічні надбання учителів,
що атестуються в 2024/2025 н.р.
                                   Навчально -методичний посібник

У даному посібнику зібрані матеріали вчителів , які атестувалися в 2024/2025р. Конспект уроків з української мови та літератури, англійської мови, алгебри.

Барабан М. В. Урок культури спілкування та мовного етикету в 9 класі покликаний піклуватися про культурне обличчя нації – мовний етикет, а також виховувати шляхетних високодуховних молодих людей, формуючи у них ключові компетентності : загальнокультурні , мовні і мовленнєві , уміння вчитися , діяльнісні та соціокультурні. Пропонований урок стане в нагоді учителям- філологам , а також усім , кого цікавлять основні форми етикету , способи вітання , традиційні звертання українців, етикет телефонної розмови.

Голубєва Т.С. Урок «Харчування» допоможе учням пізнати більше лексичних одиниць з харчування та складати різні рецепти страв, розповісти про свої смакові уподобання , а також дізнатися про різноманіття традиційних страв різних країн світу. Даний урок також допоможе повторити кольори та форми іноземною мовою на прикладі продуктів харчування , удосконалити навички говоріння та діалогічного мовлення.

Волошина Т. В. Урок української літератури у 5 класі. І.Я. Франко. «Фарбований Лис». Зміст казки, головні і другорядні персонажі. Майстерність учителя сьогодні полягає у творчому підході до конструювання уроку, який проводиться для учнів і заради учнів, постійному прагненні підвищити результативність навчально-пізнавальної діяльності. Одним із кроків підвищення ефективності уроків словесності є впровадження поряд із традиційними методами навчання інтерактивних технологій. Розробка уроку з вивчення казки Івана Франка «Фарбований Лис» розрахована на 2 академічні години. У ній наведено приклади поєднання методів, прийомів, які можна використати на уроці, подано зразки різних форм роботи, що спонукають школярів міркувати (зіставляти, аналізувати, узагальнювати),  приклади завдань компаративного аналізу для учнівських груп, презентацію до уроку. Для вчителів-словесників, студентів-філологів.

Несин С.М.   Даний урок є творчим для учнів, бо вони знаходяться у ролі «знатоків», й самі приходять до відомих висновків. Учні стають учасниками уроку, а не пасивними наглядачами. А вчитель направляє розумову діяльність учнів. Урок має на меті активізувати знання учнів лексичних одиниць з теми «This/That»; удосконалювати вміння учнів сприймати текст на слух; ознайомити з правилами читання буквосполучень; тренувати у вимові слів із буквосполученнями; розвивати навички монологічного мовлення; удосконалювати навички читання; розвивати навички аудіювання; розвивати мислення та увагу учнів; виховувати естетичний смак в учнів, повагу при спілкуванні.

Клепа Т.І. Урок-подорож з алгебри для 7 класу, присвячений повторенню властивостей степеня з натуральним показником. У ході інтерактивної подорожі Україною учні закріплюють математичні знання, розвивають навички групової роботи, критичного мислення та мовлення. Зміст уроку поєднує математичні завдання, історико-культурні відомості про різні регіони України, а також елементи гри та творчих завдань. Урок сприяє вихованню патріотизму та національної свідомості учнів.

Пройшли творчі звіти учителів, що атестуються у 2023 – 2024 році

Залишити відповідь