Тендерна закупівля

     ІНФОРМАЦІЯ

про застосування процедури закупівлі в одного учасника

 

 

  1. Замовник:

1.1. Найменування:        Любарецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Бориспільської районної ради Київської області

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ:   22203270

1.3.Місцезнаходження: Київська область Бориспільський район  с.Любарці  вул. Леніна, 54;  08360

1.4. Реєстраційний рахунок замовника:   35416002024939.

МФО 821018.

1.5. Посадові особи замовника, уповноважені  здійснювати зв’язок з учасниками: Засенко Ігор Валерійович, директор школи, Київська область, Бориспільський район, с. Любарці, вул.. Леніна, 54, телефон 0677867927, факс 0459532244, lubar_zosh@mail.ru.

 

  1. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 352000,00 грн (Триста п’ятдесят дві тисячі грн. 00 коп).
  2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю: schoollubartsi.in.ua.
  3. Інформація про предмет закупівлі:

4.1.Найменування предмета закупівлі: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія); код Державного класифікатора продукції та послуг CPV 09320000-8.

4.2. Кількість товару, вид робіт або послуг:  230,06 Гкал

4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт, надання послуг : Київська обл.. Бориспільський р-н. с.Любарці вул..Леніна 54

4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 01 січня  2016 року – 31 грудня 2016 року включно.

  1. Найменування, місцезнаходження та контактні телефони учасника, з яким проведено переговори: Товариство з обмеженою відповідальністю «Укртепло Київ» м. Київ вул..Дмитрівська 18/24 тел. (044) 482-09-64
  2. Інформація про ціну пропозиції: 352000,00 грн ( Триста п’ятдесят дві тисячі грн. 00 коп).
  3. Умова застосування переговорної процедури закупівлі:

Відповідно до п.3 ч.2 ст. 39 Закону України « Про здійснення державних закупівель», а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних та соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедури конкурсних торгів та до п.2 ч.2 ст.39 даного Закону: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи не виконані певним постачальником (виконавцем), за відсутністю при цьому альтернативи.

  1. Додаткова інформація.

 

Голова Комітету з конкурсних торгів ______________/І.В.Засенко/ 

                                                                           М.П.

 21.01.2016р.

 

 ОБҐРУНТУВАННЯзастосування процедури закупівлі в одного учасника  1. Замовник: 1.1. Найменування:           Любарецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Бориспільської районної ради Київської області

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ:  22203270

1.3. Місцезнаходження: Київська область Бориспільський район  с.Любарці вул. Леніна, 54;  08360

1.4. Посадова особа замовника, відповідальна за проведення закупівлі (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail):

Засенко Ігор Валерійович, директор школи, Київська область Бориспільський район с.Любарці вул. Леніна, 54, (04595) – 3-22-44, lubar_zosh@mail.ru

1.5. Головний розпорядник коштів або орган, до сфери управління якого належить замовник (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ):

Відділ освіти Бориспільської райдержадміністрації,  02143904.

1.6. Дата прийняття комітетом з конкурсних торгів замовника рішення про застосування переговорної процедури закупівлі: 20 січня  2016року.

  1. 2. Інформація про предмет закупівлі

2.1. Найменування предмета закупівлі: : Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія)); код Державного класифікатора продукції та послуг (ДК – 2015) CPV 09320000-8.

2.2. Кількість товару, вид робіт та послуг:  відповідно до показників лічильника, орієнтовно – 230,06 Гкал.

2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: школа, Київська область Бориспільський район  с.Любарці вул. Леніна, 54.

 

2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 01 січня 2016 року – 31 грудня 2016 року включно.

3. Інформація про учасника процедури закупівлі:

3.1. Повне найменування юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи: Товариство з обмеженою відповідальністю «Укртепло Київ»

3.2. Ідентифікаційний код: 38727744

3.3. Місцезнаходження юридичної особи або місце проживання/реєстрації фізичної особи, телефон, телефакс: (індекс), 01054 м.Київ. вул.. Дмитрівська18/24 тел.(044)482-09-64

 

  1. Умови застосування процедури закупівлі в одного учасника:

Відповідно до п.3 ч.2 ст.39 Закону України «Про здійснення державних закупівель», а саме: виникнення термінової потреби в товарах, роботах чи послугах та до п.2. ч.2. ст..39 даного Закону: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутністю при цьому альтернативи.

5. Причини та обставини, якими керувався замовник під час обрання процедури закупівлі в одного учасника:

Для нормального забезпечення функціонування навчального закладу та дотримання санітарних норм, у зв’язку зі вступом в законну силу Закону України «Про здійснення державних закупівель», Любарецькій ЗОШ І – ІІІ ступенів необхідно заключити договір на поставку теплової енергії для опалення школи  протягом січня -грудня 2016року на загальну суму 352000,00грн. (Триста п’ятдесят дві тисячі грн..00 коп). Неукладання в подальшому договору на закупівлю теплової енергії може призвести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків, а також до створення загрози зриву опалювального сезону в 2016 році.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Укртепло Київ» здійснює постачання теплової енергії всім категоріям споживачів, в тому числі установам і організаціям, що фінансуються з державного та місцевого бюджетів, так як установлені котельні знаходяться на      балансі ТОВ « Укртепло Київ»”. Враховуючи те, що не має альтернативи в теплопостачанні, комітет по конкурсним торгам  на підставі п.2 част.2 ст.39 та част.1 ст.2 вищевказаного закону прийняв рішення провести процедуру закупівлі в одного учасника.

7. Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:  

– Копія протоколу засідання комітету з конкурсних торгів Любарецької  ЗОШ

І – ІІІ ступенів  щодо прийняття рішення про застосування

процедури закупівлі в одного учасника;

– Копія річного плану закупівель на 2016 р.;

– Копія установчих документів Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРТЕПЛО КИЇВ».

 

 

Голова Комітету з конкурсних торгів ______________/І.В.Засенко/

                                                                          М.П.

 

21.01. 2016р.

Изображение

ПРОТОКОЛ № 1

засідання комітету з конкурсних торгів

с. Любарці                                      « 16 лютого   2015 року

ПРИСУТНІ:

Голова комітету:                                    Засенко І.В.

Заступник голови комітету:                  Жученко В.М.

Члени комітету:                                        Єрмоленко Н.М.

Несин С.М.

Секретар комітету:                                 Кирпа С.М.

Всього  5  чоловік.

 ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

 Обрання процедури закупівлі   код 35.30.1 – пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води  для потреб установам і організаціям, що фінансуються з державного та місцевих бюджетів в одного учасника.

СЛУХАЛИ:

1.Засенко І.В.. – голову комітету з конкурсних торгів.

Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРТЕПЛО КИЇВ» здійснює постачання теплової енергії всім категоріям споживачів, в тому числі установам і організаціям, що фінансуються з державного та місцевого бюджетів, так як установлені котельні знаходяться на балансі ТОВ «УКРТЕПЛО КИЇВ»

Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРТЕПЛО КИЇВ» має багаторічний досвід плідної співпраці щодо постачання теплової енергії для споживачів всіх категорій, в т.ч. установам та організаціям, що фінансуються з державного та місцевого бюджетів, тобто є відповідна практика документально підтвердженого досвіду виконання зазначених договорів.

Постачання теплової енергії здійснюється за цінами, які встановлені відповідними постановами Національної комісії регулювання електроенергетики України для кожної категорії споживачів.

Неукладання в подальшому договору на постачання теплової енергії може призвести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків, виникнення надзвичайних ситуацій  техногенного та природного характеру, а також до створення загрози зриву опалювального сезону в 2015 році.

На підставі вище зазначеного, Любарецька  загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Бориспільської районної ради Київської області, має  термінову необхідність укласти договори з ТОВ «УКРТЕПЛО КИЇВ» на поставку теплової енергії в обсязі – 189,391 Гкал ( сто вісімдесят дев’ять,391 Гкал)

1.2. Згідно з річним планом закупівель Любарецька загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Бориспільської районної ради Київської області на 2015 рік, витрати на постачання пари та гарячої води (код згідно Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010 – 35.30.1) становлять 270640,00 (двісті сімдесят тисяч шістсот сорок грн. 00 коп.) грн.

Очікувана вартість закупівлі – Двісті сімдесят тисяч шістсот сорок грн. 00 коп.

 Джерело фінансування:  місцевий бюджет.

 ВИРІШИЛИ:

        Обрати та провести закупівлю теплової енергії для власних потреб установ і організацій, що фінансуються з державного та місцевих бюджетів шляхом переговорної процедури закупівлі – Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРТЕПЛО КИЇВ» згідно вимог п.3 ч.2 ст.39 Закону України «Про здійснення державних закупівель», а саме – виникнення термінової потреби в товарах, роботах чи послугах, в тому числі необхідних для оперативної негайної ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, обмежених у часі та непідконтрольних замовнику, яких не можна було уникнути.

Проголосували «за» – «одноголосно», «проти» – «немає», «утримались» – «немає».

  1. Відповідальним за здійсненням процедури закупівлі призначити:

Засенко Ігоря Валерійовича –директора школи

Телефон (04595) 3-22-44; 0677867927.

Проголосували «за» – «одноголосно», «проти» – «немає», «утримались» – «немає».

 Голова комітету ____________________________/Засенко І.В./

М.П.

Заступник голови комітету _________________/Жученко В.М./

Члени комітету  ___________________________/Єрмоленко Н.М./

__________________________/ Несин С.М./                           

Секретар комітету _______________________ / Кирпа С.М./

 

    ІНФОРМАЦІЯ

про застосування процедури закупівлі в одного учасника

 Замовник:

1.1. Найменування:        Любарецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Бориспільської районної ради Київської області

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ:   22203270

1.3.Місцезнаходження: Київська область Бориспільський район  с.Любарці  вул. Леніна, 54;  08360

1.4. Реєстраційний рахунок замовника:   35416002024939.

МФО 821018.

1.5. Посадові особи замовника, уповноважені  здійснювати зв’язок з учасниками: Засенко Ігор Валерійович, директор школи, Київська область, Бориспільський район, с. Любарці, вул.. Леніна, 54, телефон 0677867927, факс 0459532244, lubar_zosh@mail.ru.

 

  1. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 270640,00 грн (Двісті сімдесят тисяч шістсот сорок грн. 00 коп).
  2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю: schoollubartsi.in.ua.
  3. Інформація про предмет закупівлі:

4.1.Найменування предмета закупівлі: пара та гаряча вода (постачання пари та гарячої води); код Державного класифікатора продукції та послуг 35.30.1.

4.2. Кількість товару, вид робіт або послуг:  189.391Гкал

4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт, надання послуг : Київська обл.. Бориспільський р-н. с.Любарці вул..Леніна 54

4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 01 березня 2015 року – 31 грудня 2015 року включно.

  1. Найменування, місцезнаходження та контактні телефони учасника, з яким проведено переговори: Товариство з обмеженою відповідальністю «Укртепло Київ» м. Київ вул..Дмитрівська 18/24 тел. (044) 482-09-64
  2. Інформація про ціну пропозиції: 270640,00 грн (Двісті сімдесят тисяч шістсот сорок грн. 00 коп).
  3. Умова застосування переговорної процедури закупівлі:

Відповідно до п.3 ч.2 ст. 39 Закону України « Про здійснення державних закупівель», а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних та соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедури конкурсних торгів та до п.2 ч.2 ст.39 даного Закону: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи не виконані певним постачальником (виконавцем), за відсутністю при цьому альтернативи.

  1. Додаткова інформація.

 Голова Комітету з конкурсних торгів ______________/І.В.Засенко/ 

                                                                           М.П.

 16.02.2015р.

 

 ОБҐРУНТУВАННЯзастосування процедури закупівлі в одного учасника  1. Замовник: 1.1. Найменування:           Любарецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Бориспільської районної ради Київської області

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ:  22203270

1.3. Місцезнаходження: Київська область Бориспільський район  с.Любарці вул. Леніна, 54;  08360

1.4. Посадова особа замовника, відповідальна за проведення закупівлі (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail):

Засенко Ігор Валерійович, директор школи, Київська область Бориспільський район с.Любарці вул. Леніна, 54, (04595) – 3-22-44, lubar_zosh@mail.ru

1.5. Головний розпорядник коштів або орган, до сфери управління якого належить замовник (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ):

Відділ освіти Бориспільської райдержадміністрації,  02143904.

1.6. Дата прийняття комітетом з конкурсних торгів замовника рішення про застосування переговорної процедури закупівлі: 16 лютого  2015року.

  1. 2. Інформація про предмет закупівлі

2.1. Найменування предмета закупівлі: : пара та гаряча вода (постачання пари та гарячої води); код Державного класифікатора продукції та послуг (ДК – 2010) 35.30.1.

2.2. Кількість товару, вид робіт та послуг:  відповідно до показників лічильника, орієнтовно – 189,391 Гкал.

2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: школа, Київська область Бориспільський район  с.Любарці вул. Леніна, 54.

 

2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 01 березня 2015 року – 31 грудня 2015 року включно.

3. Інформація про учасника процедури закупівлі:

3.1. Повне найменування юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи: Товариство з обмеженою відповідальністю «Укртепло Київ»

3.2. Ідентифікаційний код: 38727744

3.3. Місцезнаходження юридичної особи або місце проживання/реєстрації фізичної особи, телефон, телефакс: (індекс), 01054 м.Київ. вул.. Дмитрівська18/24 тел.(044)482-09-64

 

  1. Умови застосування процедури закупівлі в одного учасника:

Відповідно до п.3 ч.2 ст.39 Закону України «Про здійснення державних закупівель», а саме: виникнення термінової потреби в товарах, роботах чи послугах та до п.2. ч.2. ст..39 даного Закону: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутністю при цьому альтернативи.

5. Причини та обставини, якими керувався замовник під час обрання процедури закупівлі в одного учасника:

Для нормального забезпечення функціонування навчального закладу та дотримання санітарних норм, у зв’язку зі вступом в законну силу Закону України «Про здійснення державних закупівель», Любарецькій ЗОШ І – ІІІ ступенів необхідно заключити договір на поставку теплової енергії для опалення школи  протягом березня -грудня 2015року на загальну суму 270640,00грн. (двісті сімдесят тисяч шістсот сорок грн..00 коп). Неукладання в подальшому договору на закупівлю теплової енергії може призвести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків, а також до створення загрози зриву опалювального сезону в 2015 році.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Укртепло Київ» здійснює постачання теплової енергії всім категоріям споживачів, в тому числі установам і організаціям, що фінансуються з державного та місцевого бюджетів, так як установлені котельні знаходяться на      балансі ТОВ « Укртепло Київ»”. Враховуючи те, що не має альтернативи в теплопостачанні, комітет по конкурсним торгам  на підставі п.2 част.2 ст.39 та част.1 ст.2 вищевказаного закону прийняв рішення провести процедуру закупівлі в одного учасника.

7. Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:

– Копія протоколу засідання комітету з конкурсних торгів Любарецької  ЗОШ

І – ІІІ ступенів  щодо прийняття рішення про застосування

процедури закупівлі в одного учасника;

– Копія річного плану закупівель на 2015 р.;

– Копія установчих документів Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРТЕПЛО КИЇВ».

 

 Голова Комітету з конкурсних торгів ______________/І.В.Засенко/

                                                                          М.П.

 16.02. 2015р.

GDE Помилка: Помилка при завантаженні файлу - При необхідності виключіть перевірку помилок (404:Not Found)

Залишити відповідь